Lektion

Jippi!
Sitter på lektion nu... Kom försent ...En timme... Somnade rätt sent igår så det kunde inte resultera till ngt annat. Är tydligen filmvisning sedan så jag ska nog ladda me popcorn, chips, dip, choklad och lite annat godis samt frukt så att jag kan njuta till max av dessa magnifika timmarna! Not... Lär antagligen sova under dem timmarna eller ge upp och gå till biblan för att göra det sista i mitt arbete.
Förresten så är snön snart borta vilket samtidigt är skönt men även lite vemodigt då en till vinter är borta. Tiden går så fort!
A,ja får väl lyssna lite på vad hon snackar om... Tror jag gräppade ordet Globalisering så de lär vara intressant.

E.

Kommentarer
Postat av: Leonora

sv; härligt :)

det går la, är förkyld, men överlever :D

göru då?

2009-02-23 @ 10:50:37
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Aleks

Läs om Oscarsgalan på min blogg ;)

2009-02-23 @ 12:45:16
URL: http://cheeraleks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0