Min Lördag

               
Så här såg det ut utanför Sofias fönster då vi sjung singstar.. Och nej det lockade inte att gå ut... Men när vi väl va ute på stan så var det snöbollskrig som började med att Mattias kastade en fet snöboll på mig.... Sedan spårade allt ur! Men det va roligt! (Bortsätt att Sofia lyckades kasta en snöboll i fejjan på mig)!

                

                
När jag kom hem så väntade min man på mig! Haha Han stog vid ingången och han hade frusit till "is" för han var en rikig gentleman som väntat på mig i flera timmar! Söt, eller hur? = )


E.

Kommentarer
Postat av: Adde

Säg nu inte att ja inte läser din blogg.. du vafan hette min blogg Haha ! See ya... kom på det tills imorogn skolan..

2009-02-22 @ 20:59:24
Postat av: Stephanie Ampel

haha vad skön "så väntade min man på mig" :P



2009-02-23 @ 01:03:23
URL: http://ampel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0