Mormor -Hi-tech

Min mormor har msn, så vi brukar msna lite då och då vilket faktiskt är bra med tanke på att vi inte bor så nära. Hon är rätt Hi-tech av sig och det tycker jag är roligt!
Självklart har även mina föräldrar msn och eftersom dem bor i Grekand så är det extra bra då man även kan camma om man känner för det!
Nu är det så att mamma har facebook... Pappa har facebook... och... MORMOR har facebook!!!!
Vad är det som händer??
Jag tyckte inte det var ok att mina föräldrar skaffade facebook men jag har vant mig nu.... Men att mormor har skaffat facebook?? Hur långt har detta gått egentligen?
Är det bara jag som tycker att facebook tar över världen? Btw vet inte om detta rykte stämmer men hörde att det finns en chans att CIA ligger bakom facebook sidan för att håll koll på oss... Hm... Vi lever i en kontrollerande värld då vi alltid är tillgängliga för alla vilket vi tillåte.
Börjar det inte gå lite för långt?... ASG

E.


Kommentarer
Postat av: Aleks

Haha, min mamma vet knappt vad facebook och msn är xD

2009-02-17 @ 20:50:11
URL: http://cheeraleks.blogg.se/
Postat av: caroline

hehe, nå vilken söt mormor..klart hon också ska få ha facebook :D

2009-02-17 @ 21:00:31
URL: http://celandine.blogg.se/
Postat av: Charlotte

vad är cis? mamma och pappa vet heller knappt vad facebook är. det är bara din familj som är high tec! :D

2009-02-17 @ 22:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0