Onsdags-Outfit

Tjo!
Shiet, klockan är halv fyra! Jag måste sova nu... Har haft fullt upp med plugg och sånt annat smått jag pillat med. Jag sa det tidigare idag att jag skulle lägga upp bilder på vad jag hade på mig igår och det var två bilder som blev brs och därmed slängs dem upp här på bloggen!
       

              

               

Älskar både mina latexinspirerade leggins och min poloklänning i kombi med den svarta "toppen" och uppsat hår! Eller vad tycker ni? Ja, jag älskar svart och borde nog satsa på lite fler färger... Men det blir ju lätt att 90% av ens kläder är svarta när man gillar färgen! Loves it! Förresten, jag hade även mina brunsvarta klackar till som tyvärr inte kom med på bild...
Nu ska jag faktiskt sova för jag ska upp halv tio i morgon och baka tårta!
Natti på er!

E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0