"Skrillorna i taket!"

Då var det dags igen, en ny dag full av nya äventyr, nya utforskningar och nya upplevelser! Det är början på resten av mitt liv, en otrolig resa genom en fashination som aldrig tar slut!

 -Ok, enough.... Nu har jag varit optimistiks för resten av året. Jag kanske inte ser mitt liv exakt så som jag skrivit ner ovan men det duger endå! Jag ska göra mig iordning nu ochnär jag är klar så kommer Ferida hit och plockar upp mig för vi ska nämnligen åka skridskor! Roligt roligt!
Jag är lte stressad för hon är här runt tolv och jag måste vara klar! Ni får ha en fin dag så återkommer jag lite senare igen!

                         

Kram E.

Kommentarer
Postat av: felicia

skridskor är kul :D

2009-02-12 @ 11:53:46
URL: http://flajzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0