Tillbaka från ishallen

Hej bloggen!
Kom hem från ishallen för en stund sedan där jag och Ferida åkte skridskor i 1,5 timme.. Om inte mer! Shiet va länge sedan det var! Borde försöka komma dit lite oftare faktiskt! Det var riktigt roligt! Precis som sist när jag åkte så fick jag ett snyggt sår på samma ställe på foten. Inte bra... Det är illrött och svider! Ska slänga dit ett plåster sedan. Här kommer några bilder! från idag!:          

                

                
Ferida och jag!

                

                

                
                
En död fluga... Frös antagligen ihjäl.. stackare... hehe...

                

                               

Nu ska jag göra mig iordning och träffa Magda och Tashi. Vi ska påbörja projektet med vänner emellan som jag inte varit så aktiv i nu på ett bra tag.

E.

Kommentarer
Postat av: Natasha

människa vad har du i håret??

2009-02-04 @ 16:11:17
Postat av: Jag

Ingen aning! Hittade den i en låda, men varm va den =D

2009-02-04 @ 21:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0