Tio i 6 på morgonen

Hellu!
Nu ligger jag i min säng helt sömnlös - Perfekt eller hur!? Eller kanske inte! I morgon är det söndag och jag måste plugga... Är så inte taggat för detta överhuvudtaget men måste... 
Förresten äntligen är denna dag väck! Helt underbart! Kändes även som att detta var mer en Fredag den 13e än en Lördag den 14e Feb! 
Bilder sen ikväll kommer upp i morgon! Hoppas ni haft en fin dag!
         

                    

                     
En lagomt trött Ellie

Wihuuu! Lilla Molly började precis! Hard core yääää! Måste se! För er som inte vet vad det är så kan jag meddela att det är barnprogram som jag alltid kollar på varje Söndag morgon vid 6 på morgonen. Helt underbart efter en hård Lördag ute på krogen! Testa det någon gång vettja! Haha...

Nighty Pighty!

E.

Kommentarer
Postat av: Natasha

HAHAHA är det min tiger du har på dig :P Grrrrr

2009-02-15 @ 11:21:47
Postat av: E

Oj vad tidigt, då hade jag knappt somnat. Tack det var riktigt bra.

2009-02-15 @ 11:36:53
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Jag

Japp Tashi! Nytvättad och klar =D

2009-02-15 @ 14:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0