Trötta jag

Hej på er!
Finns det ngt bättre än att komma hem till en heeeelt tom säng där man kan vända och vrida sig fram och tillbaka hela tiden hur man vill hela natten lång?! Jajämen! Klart det är det! Men det är gott endå...
Är så trött! Var hemma hos Maggy innnan med tjejerna och åt jätte god kykling sallad! Mmm Så gott! Jag har lektion i morgon halv tio så jag måste verkligen sova nu...

-Jag vet att det är dåligt med uppdateringar dessa dagarna men jag pluggar väldigt mycke den här perioden! Lovar ska ske en förbättring så fort detta är över! (Y)

Nu, läggdags!
Natti!

E.

Kommentarer
Postat av: Sandie

Sov gott =)

2009-02-24 @ 06:26:54
URL: http://chipset.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0