Det jobbiga ordet -Hej

Det är nog det mäst svårutalade ord som finns! Allvarligt talat, när det kommer till sunt förnuft och man ska kunna säga dem 3 sammansatta bokstäverna! Jag cik hem från Natasha fr en stund sedan och 3 av mina grannar stog utanför och rökte cigaretter (Urk). När jag gick förbi skte jag ögonkontakt så att jag skulle kunna säga -hej... Som ni förstår så fick jag varken ögonkontakt eller något annat. Varför har vi människor så svårt att bjuda på ett hej? Det är samma sak som när man träffar på klasskamrater ute på stan t.ex... Man kanske inte pratar med varandra i vanliga fall men man kan i alla fall bjuda på ett hej och visa att man känner till den andras excistens!

Skärpning människor!!

E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0