Glasögon!

I am back from town!
Kom hem för en timme sedan och städar! Skrubbat toan och ska förtsätta städa i resten av lägenheten nu. Det är flera saker som ska upp på vinden som jag ska lägga dem  i stora IKEA påsar... Suck...
Jag var på stan med Tashi innan som letar efter ett par nya glasögon och testade säkerligen 40 stycken! Dessa gillade jag!

                   

                   

Vilka av dem tycker ni?

På vägen hem handlade vi lite mat också.. Behövde verkligen fylla på min kyl. Förstår verkligen inte... Köper så osunda saker så det finns inte! Måste verkligen skärpa mig!
Nu städning!

E.


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Nr 2

2009-01-30 @ 21:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0