Helt slut!

Hej Svej!
Edo var här, vi åt pannkakor med nutella och glass och såg film! sedan spöade jag honom! (moahahaha) Evil lagh... Haha...

                         
Jag har fortfarande ont i mitt högra revben och vet inte alls vad det kann bero på... Knas för jag har ont när jag andas och rör mig hastigt... Hoppas att det går över snarast möjligast!
I morgon ska jag träff amin grupp 11:00 på biblioteket för att förbereda vårt arbete som ska presenteras på seminariet klockan 13:30! Det ska bli intressant!
Nu ska jag skutta in i duschen och sova riktigt gott!

Natti på er!
E.


Kommentarer
Postat av: Sofie/Suss

Eleonora, gud vad fint namn! =)

2009-01-26 @ 08:36:45
URL: http://mesuss.blogg.se/
Postat av: A.

Du är bara för härlig ibland, du- fortsätt med samma inställning!:D;):D

2009-01-26 @ 10:12:04
Postat av: Anonym

gå till läkare kan vara allvarligt!

2009-01-26 @ 12:03:57
Postat av: Mackan

Ja har alltid varit galen..Ja får väl göra som du. Ta kort hela tiden o blogga varje dag, eller nää ja pallar nog inte...

Men så gott de e med pannkakor, ja får fixa det sen efter träningen. hmmmmmm

2009-01-26 @ 13:54:34
URL: http://mackansbullshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0