Lite stressad

Kom just inanför dörren från att ha varit i stan och fikat med Magda på Espressohouse. Vi satt och pratade lite blöja om stuff som att kanske åka utomlands under sommaren fr att jobba... Jag som knappt jobbat i mitt liv... Men det vore jätte kul om det blev av! Få hålla utkik efter bra jobb!

            

Är lite stressad för jag ska mta upp Edo snart och äta kina mat! Ska bli så gott! Var ett tag sedan nu faktiskt! I morgon ska jag träffa min grupp klockan 11:00 på biblioteket och brja med vårt arbete... Ska bli kul att ha ngt att göra! Gotta go nu!

Kram E.

Kommentarer
Postat av: Natalie

Mysigt med fika :)

2009-01-21 @ 21:50:33
URL: http://nst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0