Min Lördag

Hur tillbringade jag min Lördag?
Jo jag var hos Tashi som bjöd på ustipke... Det är ngt man äter i Jugge. Det smakar inte så mycke, men det är så gott!! Man kann äta det med ost, nutella, syllt, honung ja... allt! Så gott! 
Sedan åt vi popcorn och kollade på flera avsnitt av "sex an the city" tills vi deckade! Jag var faktiskt riktigt sugen på att gå ut men Sofia och Mattias firade sin ett årsdag, Magda skulle hem till Kungälv och Tashi hade ingen lust... Men vi hade det jätte mysigt! Tack Tashi!

                     

Nu är det städning som gäller här!

Kram E.

Kommentarer
Postat av: Leia

Det är ju roligt att laga mat iaf ibland. Roligast är såklart att äta den =)

2009-01-25 @ 17:43:59
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha ha ha.. Ustipke

2009-01-26 @ 16:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0