Min myskväll

                             
Glaaaass! 

                 
Debatt!

                           
Jag gör oss alla en tjänst och struntar i att berätta vad dem läser... Men eller hur ser dem väldigt fokuserade ut?? haha... Vad i hela världen kan vara såå intressant??

Kom just från Sofia! Vi chillade bara och mös ikväll, .. igen haha... Mysigt! =) Nu ligger jag nerbäddad och kommer antagligen somna om någon timme! Ska upp vid tio i morgon för att jag ska träffa min grupp klockan 11. Hoppas det bkir lika intressant i morgon! Shiet va kallt det är ute förresten!
På vägen hem skulle tashi och jag över ett övergångställe så vi blev lite förvirrade...                              
                     
                           
...Vi gick över endå... Weird sak asså...

Goodnight good people!

E.

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Vilken mysig kväll :)

2009-01-23 @ 07:28:14
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Natasha

sssh, vår hemlis ;)

2009-01-23 @ 11:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0