Fi F**n

Jag kan bli så arg på killar ibland! Tjejer påstås vara dem som snackar skit om varandra men killarna är värst! Som jag även skrev tidigare så var jag ute på Morfars och satt och pratade med en kille. När vi var påväg till det andra stället så hängde han med. Vi gick brevis varandra och bakom occ gick en tönt som pratade med min kompis. Han skrek efter oss och jag snappade upp vissa ord: -Fifan, du som är söt va gör du med honom? Jag blev å för****d för det var totalt respekt löst! Jag vände mig om och sa: -Hej! Känner jag dig? Han bara -Vadådå? Känner jag dig? -Nej! svarade jag tycket, -Så va tyst och sköt din egna business!
När vi väl kom fram till stället 2# sa jag till honom på skarpen igen och han tyckte jag var tyken.. BUHUUU!!!

Så var det med det! Skärp er killar!

E.


Kommentarer
Postat av: Anonym

men vem skriver det i sin blogg det e ju taskigt mot killen som var "ful"..lågt!

2009-01-11 @ 19:06:02
Postat av: Jag

som du ser så var det jag som skrev det =) Jag sa aldrig att han va ful! =) Roligt att folk som stör sig tolkar saker och ting på fel sett! =D HAHA

2009-01-11 @ 20:27:58
Postat av: Laban

Bra gjort! =) Sugen på lite fräsch RnB-HipHop-Reggaeton? Gör mig en tjänst, kolla in min nya sida för inspiration och lämna en kommentar så skulle jag bli skitglad! Peace! -uwantit.blogg.se-

2009-01-12 @ 00:46:24
URL: http://uwantit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0