Sociologi

Jäj! Jag känner mig riktigt duktig idag! Har varit uppe sedan 07:30 och varit i skolan. Vi ska påbörja vår nya kurs nu (Sociologi) och den verkar vara en helt ok kurs... Inget jag verkligen verkligen ser fram emot men rätt intressant endå! Mm.. Förresten, knaprara på några "Polly" som ligger kvar sedan i går... Jammi! I vilket fall så ska jag hoppa in i duschen snart och sedan ska jag in till stan och fika!

           

GAAAAH! Vad gott det hade suttit med en sådan nu!! Lovely! Kanske får bli en sånn i kväll så jag blir riktigt rund och go igen nu efter att varit sjuk! Höhö...

E.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ursäkta men e det där min favorit pizza hawaii med sååås??

2009-01-20 @ 22:33:51
Postat av: Philep

Νόρα κάθε φορά που μπαίνω στο blogg σου μου ανοίγει η όρεξη.... Όλο φωτό από φαγητά βάζεις....

2009-01-22 @ 16:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0