Google Earth

Godmorgon på er! Sovit  gott?
Jag sov prima, efter att ha sett "13 spöken". Gillar verkligen den filmen och jaaaa
jag blev lite lagomt rädd... Hehe...I vilket fall... Jag sitter och kollar runt lite på
 "Google earth" nu och det är fanemäskit coolt! Har hittat pappas kontor, vår lägenhet
 och vårt hus på Rhodos! As cooltit! =D Jäj! Lite som roar mig
höreni! Nu är  det "Doctors" so gäller! Älskardet programmet! Sedan
ska jag till bibblan och därmed till stan för att ta hand om några ärenden!
 Sedan funderar jag på att läggamig och shtekai solen, det är helt underbart
väder jueh! Någon som har planer på att ta sig till stranden
och ta sig ett dopp?
Well Do it folks! =D



Kram på er så länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0