Kungälv

Tjolahoppsan!

Sitter i Magdas säng med hennes katt brevid mig... Han heter Tasse och verkar gilla mig....
Har hört talas om hans attacker mot folk så jag försöker hålla adet fridfullt mellan oss
två.... Han drar sig mot mig och vill att jag ska klappa honom men jag avstår ifrån hastiga rörelser!

Igår åt vi lit eostbricka och kollade på "Batman". Både 1an och 2an så det var mysigt!

Magda jobbar till 16:00 så jag väntar på henne så får vi se vad vi hittar på! Vi drar
antagligen till fästningen en sväng för att kolla vad som händer där borta! Dem har
medeltidsvecka nu så det kan ju vara kul att se!
Nej nu blir det lite frulle för Ellie för nu kurrar magen!

Kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0