Måndag

Yes! Då var det Måndag! Äntligen en chans för en ny start på en ny vecka!
....................
I vilket fall, sitter framför datorn i Hindås och skall snart boka
biljet för att åka ner till Halmstad igen! Har ärenden jag måste göra
samt säga hej då.... Har en inlämning bland annat och så måste jag
packa samt städa så att allt är fint innan jag åker till Grekland till
helgen! -Om jag nu kommer med något plan dvs! =P Hehe...
Skall umgås lite med min mormor och palle innan jag åker.
Igår var jag på Ullared förreten! Köpte massa skit där men
även två par skit snygga skor i på Scorett! Tänkte slänga upp dem
här på bloggen ikväll! Inte själva skorna utan bilderna på dem...
Ok, dryg nog, dags att göra sig iordning och vara lite social!


 4 Now:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0