Min helg -Del 1!

Hej på er! Vad har jag haft för mig dem senaste
dagarna?Jo, jag har varit i Gbg. Jag berättar allt genom bilder
 istället! Roligare då! =)

På vägen mot Gbg så stannade jag i Varberg! Det var underbart
 väder och jag förälskade mig i Varberg direkt!

Fredag:



Hämtade mitt paket! =D


Fikade med Ferida!


Of i Go!


Såå vackert!!



Hehe... Lite lustigt... Kärringhålan-nakenbad för Damer!







När jag väl kom hem så bastade jag och gick och lade mig
tidigt för jag var helt slut!

Lördagen blev det utgång! Var inte ute så länge för vi var
alla lite trötta, så 02:00 var det sängen för min del!


In mot stan!


Älskar att köra den här vägen!


På uteserveringen!


Alcoholfri och jäkligt god drink!


Klackarna åkte på!

Vad jag gjorde i Söndags och Måndags berättar jag senare!
Delar upp min helg i 2 delar istället!
Nu är det diska som gäller!

Kram








Kommentarer
Postat av: Stefanie

Fin klocka, vart är den köpt?

2009-07-20 @ 18:03:44
URL: http://lothigiius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0