Morning!

.. Eller eftermiddag, det kvittar! Uppe med tuppen var jag då inte och klockn? Ja det vete katten om den ringde, för jag vaknade för en halvtimme sedan... -Inte bra alls. Ska äta nu och chilla framför tvn. Ska ju rida senare! Wihuuu det regnar så vädret hjälper verkligen! -Not. I vilket fall känner att jag är jäkligt bitter på årets sommar då hela Juli bara har regnat bort och gjort mig lite inte depremerad men hm... vad kan man kalal det för...? JÄKLIGT deprimerad!?!!!! Så var det med det. Nu blir det frukost




E.


(skrivet klockan tolv, dock funkar bloggen som den vill!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Where yo fine ass at giiiirl???? puss

2009-07-27 @ 23:02:29
Postat av: Emelie

hejhej! rider du? :) <3

2009-07-28 @ 13:21:17
URL: http://emmiewallin.blogg.se/
Postat av: bbellahh - allt i ett

Jag håller med, regnet bara fortsätter, man vill ju ha sol hallå ? Jobbigt jobbigt, Sverige borde förflyttas till Spanien eller något, voer mycket bättre! :)

2009-07-30 @ 00:59:44
URL: http://bbellahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0