Var är Ellie?

Hello!!
Shiet vad ja ghar flängt fram och tillbaka!
Jag är utanför Gbg nu, där min mormor och Palle bor! Under dem dagarna jag inte
skrivit ngt på bloggen så har jag varit i Göteborg, på Liseberg, i Varberg och
strax så skall jag åka till Kungälv för att hälsa på Magda! Ingen aning om
vad vi ska göra ikväll men det återstår att se! Kanske vi drar ut en
sväng, eller så stannar vi inne och ser på ngn film eller så! Det regnar ute
så det kanske blir en hemma kväll ist. Oh well, nu ska jag kolla in tåg och
bussar för att se hur jag ska kunan ta mig bort på Kungälv!
Hoppas ni har det fint, även om vädret är kast....
Återkommer igen i morgon!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0