Shall I?

Hej på er!
igår när jag var i Gbg så kollade jag runt lite i affärer medans jag väntade
på Tåget som jag skulle åka med. Jag vet inte om jag ångrar att
jag inte köpte dessa kläder men funderar på saken nu och kanske
gör det vid något annat tillfälle! Jag ska inte köpa alla för det
är inte alla saker som föll mig i smaken helt faktiskt... Fast iofs, jag kanske
inte köper något av dem över huvud taget! Hehe... Nåväl, spana in
kläderna nu och tyck gärna till!



Lång grå pösig skjorta
 från Zara 250kr


Sommarjacka från Topshop



Topshop! Rea - Från 500 ungefär
så var den nere i 150kr!



Mina svarta klackskor som jag köpte
på Topshop i London i vit färg! 1200kr
om jag inte minns helt fel!


                                           

Liten ljusgrå jacka från
 Hm 250 kr!


                    
Svart badräckt från Hm Minns ej priset!

Skorna ska jag inte köpa!
Gillade dem inte i den vita färgen.


Kommentarer
Postat av: amelia

jag gillar dom vita skorna , skulle mycket väl kunna tänka mig dom ! puss :)

2009-06-07 @ 16:18:56
URL: http://ameliaz.blogg.se/
Postat av: F

Skjortan va ju totally awsum ! :D

(Vet inte om de stavas så men whatever)

2009-06-09 @ 11:41:00
URL: http://flajsha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0