Onsdag

Hej på er! Hoppas ni alla mår prima!
Jag är aströööööött!!! Hehe.... Nu skall jag berätta
vad min lilla Onsdag har gått ut på!

En otroligt givande dag måste jag säga full av skola, shopping, fika, och shtekning på stranden
! Min dag började vid tio då jag gick till skolan... Vad som hände där hoppar jag hälst...
haha... Sedan så drog jag till Maxi för att köpa tomater och därmed stack jag hem
för att äta upp dem ihop med en god kykling pasta sallad! JAMMI! Sedan mötte
jag upp Sofia vid donken inne på stan för att sedan gå runt iaffärer! Efter 2 timmar
kom miss Ferida och vi gick runt en stund till innan vi tog en fika på Espresso där
jag tog mg en Cola i solen! Frammåt halv sex så cyklade jag hem mötte upp en viss
person och sedan blev det cykling till stranden där vi shtekte på som tusan utan
att bli bruna, då klockan hunnit bli 19:00.. Haha...



Lunch som äckta shtekare!


Ralph L. Skjorta... Vill haaaa!!


Wasn't me...


This was me...


Sofia och jag utanför Donken!



Köpte mig den här Bikinisen och två baddräckter som jag
skall visa upp i morgon, för nu är det dags att skriva
lite på sin uppsats och därmed sova... Ska nämligen upp
07:00 i morgon för att gå på lektion! Sedan lär det bli
stranden för att shteka fläshk! =D

Natti på er!

E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0