Plugg

Hej på er!

Idag har  jag haft fullt upp! Hade lektion tidigare,och med ordet tidigare så menar jag tidigt!
Madam Ellie satt på lektion redan vid 09:00 tiden! Det du! Det var Engelska som
gälde idag och efter det drog jag in till stan för att uträtta några ärenden! Efter det
drog jag till Maxi för att handla och därmed Plugg! Jag har en inlämning på
2-3 sidor som skall vara inlämnad på Måndag och jag är inne på min andra
sida nu! Rätt skönt att komma endel på vägen faktiskt! I kväll skall jag kolla på Aladdin!
Hoppas ni haft en kulig dag!

Kramar E.

Kommentarer
Postat av: Martina

Hejsan lust att följa varandras bloggar via bloglovin? I så fall skriv tillbaka till mig då du lagt till mig så lägger jag till dig :)

Glöm dock inte skriva in din bloggades så att jag hittar dig igen :)

Ha en bra dag :)

2009-06-11 @ 10:20:10
URL: http://miniimartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0