Torsdag

Tjolahoppsan gott folk! Zup?

Well, jag är hemma nu efter att ha varit ute på vift en hel
! Har varit i skolan på lektion och sedan så drog jag till stranden för att bada!
Jammi! Nu är det Lady Gaga som gäller på spotify! Me like! Omg, jag har
sjukt mycke disk som måste diskas upp... Grah! Någon som är intresserad
att jobba som volontär här hemma hos mig!? Nej nu får jag
 fanemä ta mig i kragen och diska upp allt!
Förresten... I morgon så har jag tandläkarbesök så jag ska åka till Gbg för att vara
där vid tio... Inte nog med att jag måste till tandläkaren.. Jag måste gå upp 6
för att vara hos F*nsk*pet redan vid tio! Whatevah... Hoppas inte jag har hål
bara för jag  tycker bara att morgondagens visit är fett obehaglig nog...

-Disk var det ja...

C ya!

E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0