270309

Så mina barn, nu ska jag berätta vad som hände igår!
Till en början vill jag säga att Tashi har fyllt år och igår skulle vi överaska henne med middag och grejjer!
Vi började reda i Onsdags med att säga att varken jag eller Sofia skulle vara här under helgen.
Jag skulle hem till Gbg för att hälsa på min mormor och Sofia skulle till Helsingborg för att gå på en fest. Magda kunde bara vara med Tashi en liten stund på kvällen bara.
 -Allt var så klart en lögn.

Så vad hände igår? Jo...

Efter att jag varit i stan med Tashi så hade jag planerat att gå hem med henne, lämna henne och gå till stan med Sofia och Maggy för att köpa Tashis present och mat . MEN på vägen hem så fick Miss Tashi för sig att hon skulle hem till Sofia vilket hon även gjorde... Jag gick hem för att jag "skulle med bussen till Gbg klockan 15:00" som det hette.
Vid två smsade jag Tashi att jag behövde hennes plattång så hon tvingades hem (så långt bort från Sofia som möjligt). Tashi gick hem och vi kunde skutta till stan för att uträtta vårt lilla ärende.
När det var klart gick vi hem till Maggy och började vår middag.
Tashi kom vid sju i sina mjukisar och blev helt paff. Maggy öppnade dörren medans jag och Sofia gömde oss i gareroben som vi bara skuttade ur när hon kom in.
Hon anade verkligen ingenting och hon blev jätte förvånad och glad över vår överaskning.
Efter middagen kom alla igång! Vi gick in till stan men det slutade med att vi stack in nosen på Morfars i tio minuter och ägnade nån kvart lite senare på Donken.

Bilder:



Förberedelsen:






Födelsedagsbarnet själv!!!!





Grattis Grattis Tashi! =)




Födelsedagsbarnet och jag



Kram










Kommentarer
Postat av: Natasha

bästa födelsedagsmiddagen ever;) tack tack taaaaaack! hade så jävla kul! ;)

2009-03-28 @ 14:59:37
Postat av: The Nima

Snygg, tycker du inte att det stämmer det jag skriver? jag du och matija ska sitta och diskutera saken så kommer ni bli sååå ägda

2009-03-28 @ 18:45:01
URL: http://nirmos.bloss.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0