Dagens fråga -Damm eller Duk?

Vi sitter i ett grupprum och pluggar och för en stund sedan råkade jag hamna ståendes på bordet. .. Fråga inte hur/varför , för det har inte med saken att göra... I vilket fall så råkade jag även kika in lampan.. som hänger som et tefat ovanför bordet... 
                                                           
                                                Dagens fråga lyder såhär:
      
                                     
                                    Är detta en snygg "duk" eller damm?         

                    

                    

                                                                                             

Kommentarer
Postat av: Andréa

Hehe, jag gissar på damm tyvärr ;)

2009-03-25 @ 17:24:15
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Aleks

Usch.. jag tror det är damm xD

2009-03-25 @ 17:55:44
URL: http://cheeraleks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0