Fika!

Hej på er!
Hemma i mitt stora palats nu och tar det lilla lugna. Försöker varva ner från en hettsig dag. Har hunnit med en del faktiskt! Skickat in arbeten, plockat här hemma, varit och fikat på "Morfars" med Ferida och en sak till som jag sagt att jag kommer avslöja om några dagar. Ska göra det i morgon!
Det var trevlig att träffa Ferida och ha en lite npratstund över ett glas varmt te! Förresten, älskar hennes "CD" glasögon! Ungefär lika dana som mina fast större. Så Coola!

              
Nu -Brothers and Sisters!

                                                    

Kommentarer
Postat av: Fatma

Va coolt hår du har! :)



btw, jag behöver många nya bloggar att läsa & din va rätt intressant. ska vi följa varann i bloggkoll? Men lägg bara till mig om du verkligen gillar min blogg. :)

2009-03-19 @ 18:53:23
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0