Fredag!

Är man uppe vid sju så kallas det ju att man är uppe med tuppen, men vad kallas det om man är upp typ runt tolv? Uppe med Ellie?... Så rolig ibland asså...
Nåväl, kollar på trean just nu och ska snart hem till Tashi för att hämta hennes nykel! Sedan är det skolans om gäller för att plugga. Vi har 3 små uppsattser som ska bli klara! Kul va!? Efter plugget funderar jag på om jag ska sola lite, jag känner mig så blek ju! Alltid fint med lite färg!
Fredag idag, ska man kanske göra något en kväll som denna eller ska man se film och ta det lugnt?... Några tips?
Det är ett senare problem, nu måste jag bli klar och sticka iväg!
Kram på er!

                                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0