Hemma

Hej där! Jag blir lite trött på bloggens fasoner! Vad är problemet? Jag fattar inte... Bilderna vill inte upp när jag vill och den krånglar! Hm.. Kanske dags att byta... Ska försöka få upp en bild i nästa inlägg. Blir så sjukt tråkigt! Jag ber om ursäk och ska fixa detta! Tjejerna har varit hos mig nu under kvällen och vi har haft det jätte mysigt! Vi åt räkor med aioli! Så gott!! Btw, idag så har jag inte gjort så mycket, har lite ångest faktiskt. Jag hade seminarium tidigare idag och efter det satt jag på biblan en liten stund. Fick inte så mycket gjort för jag blev hungrig och var tvungen att sticka hem för att laga mat till mig och Bina som btw, tyckte att min kyklingpasta sallad var sååå god! (Y) Efter det så solade jag solarium och senare mot kvällen så kom tjejerna förbi och vi käkade som sagt räkor med allt annat krams runtomkring! Nu ska jag göra klart ett arbete och sova! Kram E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0