Mitt morgon Tacktal

Godmorgon på er!

Hoppas ni vaknat på ett bättre sätt än mig idag. Jag kan ju börja med att säga att min dag började stressigt.
Tack så sjukt mycket Nima för att du ändrat fram min klocka så att jag tror att hon är 15 minuter mer än vad hon egentligen är.
Thanx ALOT! I OWE YOU!
Jag stressade hela morgonen och när jag väl var i skolan så frågade en klasskamrat varför jag sressar?!
Klockan var ju bara nio!
 -Min stog på kvart över då lektionen egentligen började... Lovely! Isn't it!? Nima, du ligger risigt till.
Well.... Är nu jätte trött och funderar på att gå hem och sova i någon timme innan jag påbörjar dagens plugg.. Vad tycker ni? Jag får se vad jag bestämmer mig för. Suck... Jag vet någon som både kommer få höra det ena och det andra senare idag iaf! GAH!
Nåväl, ska plugga lite nu! Vi hörs lite senare idag!
Ha en fin dag så länge!
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0