Ny Logg

Nu är min Logg klar! Wihuuu! Äntligen! Nu ska stenarna snart bort och så ska jag sätta dit ngt nytt. Vet dick varken vad eller när! Men det är en annan femma!
Nåväl, kom hem för några timmar sedan och tar det lugnt, åt för en stund sedan och ska snart träffa tjejerna för att gå till mötet vi ska till. Vi är med i ett projekt i Röda Korset som jag hoppade av förra terminen. Jag känner mig motiverad nu och vill hjälpa till så gott jag kan och hinner (Med tanke på skolan).

Måste ta mig en Ipren snart igen, suck.. Tyvärr är jag en sådan människa som påverkas av vädret.. Underbart! Jaja.. Nu ska jag vila vidare och sedan dra iväg till mötet! Återkommer senare!

Kram E.

Kommentarer
Postat av: Aleks

Ska du kolla på DH ikväll? ;)

2009-03-03 @ 19:14:43
URL: http://cheeraleks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0