On Ice!

Hej!
Hemma i min soffa nu och ska snart skutta in i duschen för att snygga till mig till middagen som vi 4 tjejer ska ha lite senare. Vi ska äta mat innen i stan på en restaurang vilket ska bli riktigt mysigt! Anledningen ill detta är att Tashi åker till Jugge i morgon för att vara med sin pojkvän som bor där... 

Jag åkte ju skrillor tidigare idag med Ferida och vi tog några bilder!

            

            

                              
Nej jag dog inte... Jag tog en powernap bara för att jag kände mig lite trött...

Nu ska jag skutta in i duschen! Jag ska försöka skynd amig så att jag kan få med en bild på vad jag ska ha på mig. Ha det fint så länge!


Kommentarer
Postat av: Belinda

åhh va mysigt :D

2009-03-05 @ 18:35:39
URL: http://belindas.blogg.se/
Postat av: Aleks

Ha det så roligt :)

2009-03-05 @ 18:43:43
URL: http://cheeraleks.blogg.se/
Postat av: jAYY

Har väntat länge på en bild ur duschen!! Woohoo

2009-03-05 @ 20:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0