Söndag

Godmorgon på er!
Då var även denna helg över! Märkte precis att jag enbart hade lagt upp ett inlägg i går! My bad! Jag hade endel för mig, var på stan med Edin först och efter att ha hittat en ursnygg marinblå vårjacka till honom så tog vi en fika på Morfars. Sedan åt jag lunch med Sofia, Maggy och Maggys kusin vilket var trevligt. På kvällen stressade vi iväg till en fest för att sedan ta en vända på stan!
På Morfars:

                   

                           

Jag hade inte med mig min kamera på kvällen men tog några bilder med min mobil som jag slänger upp här (bilderna asså) om en stund.

Nu -Frukost!
                                                                                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0