Låtar

Jag är antagligen inte den enda som har några låtar som jag fastnar för? Olika låtar påminner oss om olika perioder i livet och jag är en människa som verkligen påminns av dofter, ljud, musik etc. Det är både bra och dåligt. Jag blir så melankolisk när jag till exempel lyssna på låtar som man lyssnat på ofta under en period. Jag får redan en viss känsla av följande låtar och vet att den dagen jag flyttar från halmstad och hör dem så kommer jag tänka tillbaka på dessa år som jag studerat här i denna lilla stad.          

                     
Guru Josh Project - Infinity 2008  (Youtube)

                          
Laurent Wolf - No stress   (miloop)

                      
Yves Larock - My Dream is to fly   (youtube)

                      

Maskinen - Alla Som Inte Dansar  (youtube)

Jag har så många fler som jag skulel kunna slänga upp här men detta är nog tillräkligt!
Förresten! Jag kämpar med att få upp bilder på gårdagens kläder med bloggen krånglar! Forteätter med kämpandet och hoppas på de bästa!

 E.


Kommentarer
Postat av: eva

hello =p



gillar inte latarna men bloggen ar uuuuursnygg





i like it =p

2009-03-07 @ 14:56:06
Postat av: Mirela

kommentera på min blogg, är jag go' som ben&jerry cookie dough eller sexig som catwoman? ;)



gryma låtar!!

2009-03-07 @ 18:01:35
URL: http://timeislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0