Video + bilder

Följande video rekomenderas att inte tas seriöst samt... -Testa inte detta hemma!                     

                 
Jaa... Vad ska man säga... Vi hade kul i alla fall! -Min röst blir så skum!

                     
Wihuuu vad ont i baken jag hade när vi kom fram!

                    
Söta Dina, jag och Mackan... Jag dansade hela tiden så ni ser hur röd jag är! Helt underbar!

                    
På vägen hem var jag bara tvungen att ta en bild me maddam Stel!

Jag tog ingen bild på min outfit igår, men som ni ser så har jag på mig min älskade tröja från Gina! Adore! Till den hade jag Filippa K Kavajjen, Basker från Hm Ett par bpåa jeans och mina scorett klackar som jag köpte i Nyår!

                                                                                                                                           
            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0