Webdesign -Ett språk för sig...

Tjolahoppsan!
Vad tycker ni om min nya design? Inte helt klar än men är på väldigt god väg! Har fått oerhört mycke hjälp och är tacksam för det! Tack så mycke!
Idag var jag ju på mötet med Röda korset och allt gick bra! Tashi och jag fick var sin ungdom som vi ska ta hand om och vi är dessutom i samma grupp, så det ska bli kul! När vi väl var klara med mötet gick vi hem till mig och kollade på "Rosing idiotin" som jag kallar hennes program som jag endå sitter och kollar på. I vilket fall så började "DH" efteråt så det blev lite mys framför tvn, en stund till. Sedan dess harj ag i princip suttit med bloggens design! Det verkar kul men när eftersom jag inte kan detta språk så är detta rena Grekiskan för mig! ... Shiet va rolig jag kan vara klockan 3 på morgonen då...
Nåväl, hoppas ni sover gott och vaknar tort!

                                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0