Fredag!

Hello people!
Har som sagt ingen tillgang till internet sa ofta har sa det ar pga det mina
uppdateringar suger! Sorry!
SItter hemma hos Irini nu och vantar pa tt hon ska bli klar sa att vi kan dra in till
Gamla stan och satta oss pa slottet for att filosofera och sofistikera lite!
Efter det ska vi ut och ranna pa olika barer for att
skaka dem lurviga och traffa folk!
Vad har jag gjort idag? Jo! 1 Maj sa jag har fatkiskt bara varit med
min familj hela dagen! Vi var ute i en by hos nagra vanner till familjen dar vi
at och hade ratt trevligt!

Har kommer nagra bilder!


Jag och Irini var pa romantisk middag for tva!
Sa gott!! Mmmm...



Tva vanner ja stotte pa ute pa Soho


Vid 04:00 drog vi till en Rnb fest!
Och jag var hemma 05:30 ungefar.... Trott!



Maria, jag och Irini!
Ingen bra bild=/


Bilder fran idag:


Grekisk mat! Gott!


Jag och Eva!


Idag rekar jag Aloe Vera.. Riktigt Nice!




Bider fran min favorit plats har pa Rhodos!

Nu ar vi klara har! Sa nu blir det slottet for lite fest och sedan utgang!

Manga Varma kramar E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0