Godmorning 2 u!

Yäy! Solen skiner idag!! Vilken härlig dag!
Jag är lite exalterad om jag ska vara ärlig!...
Det har inte varit så jätte bra väder dem senaste dagarna och nu när solen
är uppe och lyser så starkt så är alla problem lösta.. Känns det som! Och ja!
Jag har proböem som jag inte skriver om här på bloggen. That's me!
Nåväl, Dagens plan? Sitta på bibblan i 4 timmar är det enda jag vet att jag måste göra.

Oh no!
Kikade lite på Mtv, Btw den kanalen sucks! Sällan musik spelas längre
än någon halvtimme om dagen! Det var inte det jag ville säga utan, vad är det för
skit dem gör reklam för!? Välj din reklam med omsorg F.F! "Smsa **** om du
misstänker att din partner är otrogen och få svaret till din mobil..."
HAHAHA... ok.... Skulle alla svar ligga i ett sms så ligger vi illa till!

Nu -Frulle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0