Morning!

Hej på er!
Hoppas ni alla sovit gott! Själv gick jag upp vid nio och har både hunnit vara
på biltema menäven äta på Max! Jag funderar på att dra iväg och sola lite snart!
Dvs sola solarie... Jag vill bli brun nuuuu! Jag kom att tänka på det att av allt jag
köpt i London så är jag mest nöjd med min väska som jag köpte på Primark!



Jag bara älskar den! Och har därför använt den flitigt sedan jag kom till Sverige!
Lööööves it!
Nåväl, nog pratat om den. Vad ska man göra mer idag? Kanske

städa hela min lägenhet kanske? Haha.. Rolig skämt...
I know!
Nej mina barn, nu är det vila som gäller!

Kram


Kommentarer
Postat av: sofia.

fin väska :)

2009-05-26 @ 19:45:05
URL: http://sofijask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0