Morning!

Jisses vad jag sover! Hehe... Godmorgon på er i alla fall! =)
Sovit gott? Själv sov jag som en stock! Höhö.... Äter lite fruckost nu och ska snart
iväg till biblioteket och plugga vidare på en sak som jag måste få gjort. Jag ska dit med
Tashi och Maggy. Innan det måste jag verkligen städa lite här hemma för det
ser för J ut efter att jag kommit hem med massa kläder från min lilla resa!
Det är så tråkigt väder ute! Hallå!? Var är solen? Sommaren är ju på G!


Btw, Löves it!

Det var bara ett litet ( )... Nåväl tillbaka till vädret! Längtar till solen och
sushi på någon gräsplätt!...
Shiet, jag känner att jag har lite ont i halsen! Not Good...! Vill inte bli förskyld!
Suck... Oh no! Klockan går! Måste sätta igång!

Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0