Söndag

Hej på er! Sovit gott!?
Själv sov jag som en stock!  =D
Nu sitter jag och äter lite frulle medans jag kollar på kanal 5.. det handlar om
en stor (kroppsmässigt) kille som är sjukt överviktig. Kanske inte det bästa när jag
sitter och äter för jag får lite dåligt samvete för vad jag äter. Äter Grekisk Yogurt med
mina nya musli som jag köpte igår. Dem andra har inte tagit slut än men jag vill testa
på olika flingor! Just det! Idag ska ni få träffa min nya baby! Men det får bli lite
senare idag! För nu ska jag plocka lite här!

Ha det så bra så länge! =)


 

Kommentarer
Postat av: The King Of All Kings

Appropå grekiska grejor så ska jag till rhodos om någon vecka med bossi och dyka =)))

2009-05-24 @ 12:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0