Morning Morning!

Söndag idag och solen skiner! så sjukt tråkigt med detta mulväder så det finns
inte!! Jag ska tralla upp på vinden och dra ner några stolar jag lånat av S.
sedan ett år tillbaka... Måste lämna tillbaka dem nu käinner jag ;p
hehe... Söndagen är min städdag (vilket strider emot allt jag lärt mig,
då man inte ska städa på en söndag men whatever) och jag
ska sätta igång så fort jag kommit hem!


Angående klänningarna så står det faktiskt mellan den första och
den sista! Tror nog att det faktiskt blir den första då spetts är
riktigt fint enligt mig! (just nu iaf) Sånt går ju upp och ner!

Nu är det dags! "Höres" mer senare! Tudiluuuuuuuuuuuuuuu!


E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0