My cat was on fire!

Igår bestämde jag mig för att stanna hemma och se film, visst det var lördag men jag kände helt enkelt inte för ngt. Bortsätt från att vädret var hemskt så var även sjukt uttråkad så och var nog inte bästa människa att umgås med. I vilket fall. Jag satte på en film och tände några ljus som jag placerade lite längre bort vid mitt skrivbord. Efter en stund kände jag hur det luktade rök....


Helt plötsligt ser jag en skugga som b-o-k-s-t-a-v-l-i-g-t talat flyyyyyyyger från skrivbordet förbi tvn och hamnar rakt på min vita matta. Hela min lägenhet luktade groteskt äkligt och jag fattade Nada! Jag tittade upp och såg att min katt Charlie vart i farten igen...


 Hon som i vanliga fall är vit var svart och bestod av ett moln!! -The cat was on fire! Jag flög ur sängen och slängde in henne i duschen! Två ord kan beskriva detta, jäkligt rökigt!


Idag är min katt vit igen och jag har vädrat så att jag kan fortsätta leva mitt vanliga liv i min nuvarande lägenhet ytterligare några dagar till! Btw, flyttar till en större den 6e Dec! =D

Love E.


Kommentarer
Postat av: Eeerika

Herre guuud galet!!! Hur lyckade hon med det?? :)

2009-11-23 @ 17:09:47
URL: http://erikatche.blogg.se/
Postat av: Emelie

Oh no.. Stackars katt! Hur gick det med henne? Här kan vi inte ha levande ljus heller, det hade blivit ännu rökigare;) kram Emelie

2009-11-24 @ 21:02:41
URL: http://annaemelies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0