Idag

Hello Everyone! Zup?
Sitter hemma och kollar på klädhögen som ligger snyggt och prydligt på min säng...
Yes! Jag har lagt undan 4 plagg eller nått! Helt underbart!
Bara 35 kvar! What ever.... Idag var jag på bibblan och shtekte fett.
Fick inte så mkt gjort så jag beslutade mig ist för att dra hem till Bina och äta!





Sedan stack jag till hem och började tvätta! Äntligen fick jag bort lite tvätt!
Man känner sig så otroligt duktig när man får lite gjort asså!.... Suck...
I kväll blir det mer hemmafruar och Ankan har nog fler små underbara
repliker att dela med sig! Vadå självrespekt och fel kvinnosyn, -På sig själv.

I vilket fall! Lika roligt som vanligt att se så pompad bruden kan vara!
Nu måste jag hämta tvätt!

Kram E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0