Suck

Sitter på biblioekets nedre plan och "pluggar"... Jag filosoferar och tänker allmänt på livets mening... En tjej går förbi fönstret i högklackat och jag märker att jag inte är den enda här som lagt märke till hennes konstiga kropp som inte alls hör ihop med hennes klädstil... Hon ser riktigt konstig ut faktiskt och jag små ler innombords. Dock märkte jag att jag inte var den enda till att le och helt plötsligt tyckte jag synd om henne.. Hon är en"för" vältränad tjej som från halsen och neråt ser ut som en kille... det sorliga med detta är att hon antagligen inte funnit sig själv och fastän sin kroppsbygnad väljer att ha på sig "fel" kläder. Själv skulle aldrig gå ut med högklackade skor, korta träningsbyxor till knäna, tjock jacka och en ryggsäck... Jag lider med henne fast hon inte vet om att hon lider själv.

E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0