En lördag på Rodos.

Hej!
Idag har det varit en rätt lugn dag! Jag åkte in till stan för att lämna in bilen. Därmed åkte jag in till Gamla stan där jag skulle träffa 2 kompisar. En av dem utbildar sig till fotograf och ville ta några bilder på mig till ett projekt. Det var faktiskt roligt! Vi gick bara runt i gamla stan och så fort hon såg en bra plats så blev det nya bilder. I går var jag på middagen jag berättade om och det var sjukt fint! Maten var jätte god och flera kändisar var på plats.

det var tre rätters middag och kocken stog brevid oss och tillagade maten. Det var flera bord, det ena efter det andra! hehe.. det var nästan som att Poven fylde år.
Efter det jobbad ejag i några timmar på "Paradiso" för Seat och därmed stannade vi kvar drygt en halvtimme!
Här är några bilder sedan gårdagen!







 Nu ska jag iväg till Gamla stan för ikväll ska vi övernatta där och ja.. hoppas inte det blir allt för kusligt bara... hehe.. Ha en underbar kväll alla!

                                                      Tudillu!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0