Goooooodmornig!

Nu har jag äntligen vaknat och satt mig för att äta frukost! Fattar inte hur jag kan sova så länge... Hehe...
Idag skulle kompisen som utbildar sig till fotograf fota mig och två till med tema "Punk", vilket jag verkligen såg fram emot... Hennes kusin ska föda ikväll så det kommer tyvärr inte bli av. Igår åkte jag in till stan, träffade några kompisar och vi gick till en bar där det var live musik, det var rätt trevligt. Efter det stack vi iväg till en Latin bar! Det var kuligt att testa på hur dem dansar! =D
Dagens plan: Äter snabbt frukost och åker och plockar upp Irini för att åka och bada därmed har jag ingen aning om vad jag hittar på! Så ska en semester vara! Bara några dagar kvar här och sedan börjar allt hemma i Sverige! Det är så mycket jag ser fram emot men annat som jag kanske hade velat undvika!
Nej nu måste jag skynda mig! Ha en underbar dag gott folk!

                                                  Tudillu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0