Idag gäller det...

Nu är klockan kvart i två och det är bara tio timmar kvar ungefär tills jag ska åka från Rhodos till Sverige igen... Som jag även skrivit tidigare så är det blandade känslor som jag det hela lite vemodigt. Igår var vi ute en sista gång för den här sommaren och firade Maria som hade namnsdag i förrgår. Hon jobbade i förrgår så hon firade det dagen efter istället. Kvällen började med att vi var hemma hos henne och därmed drog vi ner till stan för att gå runt till olika små barer. Dem andra tog en shott vid varje bar vilket jag avstod från, hehe... Sista baren där vi även stannade var "Angel". Vi stannade där i några timmar och sedan var det dags för mig att säga Hejdå till alla... Det är lika svårt varje gång. Men jag tänker på att det finns annat som väntar på mig i Sverige som gör mig glad igen! Längtar så till alla! Miss u!

Nu måste jag fortsätta packa lite så det blir klart! Sedan ska vi ut till en by och äta med familjen idag. Jag kommer inte kunna uppdatera igen föränns i morgon igen tyvärr men ni får ha det så bra tills dess!







                                             Tudillu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0